Continurooster

De school maakt sinds 1 augustus 2012 gebruik van het continurooster, exclusief de woensdagmiddag. De schooltijden zien er als volgt uit:

maandag 08.15 - 14.00 uur
dinsdag 08.15 - 14.00 uur
woensdag 08.15 - 12.00 uur
donderdag 08.15 - 14.00 uur
vrijdag 08.15 - 14.00 uur

Enkele reacties van ouders van onze school:

“Het geeft veel meer rust voor de kinderen, voor mij scheelt het veel tijd in het heen en weer brengen van de kinderen. Minder stress dus.”

"Het bevalt prima. Een kwartiertje eerder beginnen, daar merk je niks van. En dan is het ook nog wat rustiger, want de andere school in het gebouw begint om 8.30 uur. En verkeersveiliger dus. En nu blijf iedereen over. Samen pauzeren en lunchen met je eigen klasgenoten bevalt hen prima.
Ook het onderwijsproces zorgt er nu voor dat onze kinderen zich hierbij goed voelen. Een rustiger, overzichtelijker programma.
Financieel zijn we zelfs iets goedkoper uit , want de kosten van de tussenschoolse opvang (het overblijven) zijn er niet meer!"