Spreekbeurt

Ben je aan de beurt om een spreekbeurt te houden? Spannend, hoor! Maar, ook heel leuk!

Van meester of juf heb je natuurlijk uitleg gehad. We hebben ook even een stappenplannetje gemaakt. Dit plannetje is onderaan deze pagina te vinden. Handig om even erbij te houden!

Vind je het leuk dat anderen je spreekbeurt ook kunnen zien? Dat kan! Vraag een medeleerling om je spreekbeurt te filmen. Op school hebben we een videocamera, die je natuurlijk mag lenen! Vraag meester of juf maar even. Met toestemming van je ouders, mag dat filmpje op deze pagina geplaatst worden. Natuurlijk is het belangrijk om dit filmpje te monteren. Een filmpje moet er leuk uitzien en niet te lang duren. Dat kan je heel goed in MovieMaker maken. Wil je weten hoe dit werkt? Bekijk onderstaand filmpje maar even!

Succes!

MovieMaker