KC Noorderveld

Binnenkort wordt gestart met de bouw van KC Noorderveld in de wijk Nieuwveense landen. Om alvast een start te maken met de school, is vanaf dit schooljaar groep 1 van KC Noorderveld in obsSprinkels begonnen.

Inmiddels zijn twee leerkrachten, juf Anouck en juf Mathilde gestart op KC Noorderveld en werkzaam in groep 1. De groep is momenteel geïntegreerd in obsSprinkels, zodat de kinderen voldoende sociale omgang kunnen hebben met leeftijdsgenoten.

Wanneer de school in de Nieuwveense landen start, of er een tijdelijke huisvesting wordt gerealiseerd, zal de groep samen met de beide juffen naar de nieuwe locatie verhuizen.

Wilt u meer informatie over KC Noorderveld, of uw kind aanmelden? Het inschrijfformulier vindt u hieronder. Voor informatie kunt u bellen naar obsSprinkels (0522-799111), of het oriëntatieformulier invullen.

De site van KC Noorderveld bezoeken? Klik op de banner!