Verkeerscommissie

Onze verkeerscommissie staat voor een optimale veiligheid op en rondom onze school.

Onze school is in het trotse bezit is van het Drents VerkeersLabel (DVL). Daardoor kunnen wij onze leerlingen, naast de reguliere, ook nog extra activiteiten aanbieden! Op die manier kunnen we onze kinderen meer inzicht verschaffen, wanneer zij deelnemen aan het verkeer. Om dit deelnemen zo veilig mogelijk te laten plaatsvinden, organiseren we regelmatig verkeersactiviteiten. Zo organiseren we bijvoorbeeld dode hoek training, het ANWB Streetwise-programma, het verkeersexamen etc.

De verkeerscommissie bestaat uit twee ouders, daarbij ondersteund door de directie. De verkeerscommissie organiseert het hele schooljaar door verkeersactiviteiten.

Lijkt het u leuk om (max. drie ochtenden of middagen per schooljaar) een handje te helpen tijdens zo’n leuke activiteit? Meld u dan aan via de leerkracht van uw kind(eren).