SPOT-Journaal

Vier keer per jaar wordt door onze stichting, in samenwerking met RTV Meppel, een SPOT-journaal uitgezonden. Dit journaal wordt in samenwerking met de kinderen van de verschillende openbare basisscholen gemaakt. De presentatie is natuurlijk in handen van juf Kim.

Op deze pagina kunt u de verschillende afleveringen terugkijken. In elke uitzending is een prijsvraag te vinden, met als prijs een heus optreden in het SPOT-journaal, samen met juf Kim!

In deze aflevering:

Het is alweer de hoogste tijd voor een nieuwe aflevering van het SPOT-journaal! In deze aflevering gaan we op zoek naar de betekenis van Pasen bij een viertal kerken (ja, dat past ook prima bij het openbaar onderwijs!), laten we zien hoe we verschillende scholen de deur uitgaan om ‘buiten naar binnen te halen’, maakt Kokkie Wokkie op de Mackayschool een heerlijk Paasgerecht en heeft meester Freddy een wel heel toepasselijke, maar ook moeilijke prijsvraag…!

Reageren? Stuur een mailtje naar spot@stichtingpromes.nl.

Aflevering 2

Kinderboekenweek

Aflevering 3

Sinterklaas

Aflevering 1

Thema vakantie

Aflevering 3

Thema voorjaar en Pasen

Aflevering 5

Thema vakantie

Aflevering 6

Juf Kim is druk bezig met haar vlog over de bee-bot, maar wat er dan gebeurt is ongelooflijk... Bekijk snel het nieuwe SPOT-journaal en ontdek wat er met Juf Kim aan de hand is. Verder in deze aflevering, IPC, Snappet en het nieuwe technieklokaal.

Aflevering 7 - special

Een speciale Kerstspecial van het openbaar onderwijs

Aflevering 8